Posted on: ינואר 5, 2021 Posted by: admin Comments: 0

מוצצים ובקבוקים הם שניים מהפריטים שכל משפחה ממהרת לרכוש עבור התינוק כבר מהרגע הראשון. איך עושים את ההתאמה הנכונה ואיפה כדאי לקנות?

רגעים רבים בחייו של התינוק הם בלתי ניתנים לחיזוי, וישנם לא מעט דברים שאפשר ללמוד רק לאורך הדרך. עם זאת, קיימים גם מצבים שניתן להיערך אליהם ראש, במטרה להקל על התינוק וגם על עצמכם. רכישת מוצץ ובקבוק מתאימים הם דוגמה בולטת, והטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור אותם בצורה הנכונה. אז על מה צריך להסתכל לפני שקונים?

  • עמידה בכל התקנים – בכל הקשור לפריטים שתינוק נוגע בהם, על אחת כמה וכמה מכניס לפה, חשוב מאוד לוודא שהם עומדים בבדיקות ובתקני האיכות המתאימים. בדיקות כאלה מתייחסות להיעדר שימוש בחומרים מסוכנים, רכיבים איכותיים שלא יכולים להישבר חלילה כשהתינוק נושך אותם וכדומה. מוצצים של חברת מאמ (MAM) למשל, מותג התינוקות המוביל שנמכר בישראל דרך אתר chozen, מגיעים ללא החומרים הכימיים המסוכנים ביספינול A וביספינול S שנפוצים במוצרים מפלסטיק ובתחליפיהם. 
  • גודל – לתינוקות בגיל שונה מתאימים בקבוקים ומוצצים שתואמים את השלב ההתפתחותי שבו הם נמצאים. לקטנטנים מתאימים בקבוקים קטנים יותר, שיהיו נוחים גם עבורם וגם לצורך מעקב שלכם אחר הכמות שהתינוק צורך. עם הגיל, גדל גם גודל הבקבוק. 
  • נוחות השימוש לתינוק – בקטגוריה הזו אפשר להתייחס בין היתר לגודל פטמת הבקבוק והמוצץ ולסוג שלהם. הגודל מותאם לגיל התינוק, והסוג מקל על השימוש שלו במוצר. פטמת בקבוקי מאמ ומוצצי החברה עשויה סיליקון רך ועדין, שמותאם לפה התינוק. בנוסף, הם כוללים גם חריצי אוורור שמיועדים להפחית הופעת סימני גירוי.
  • נוחות השימוש להורה – כשמדובר על בקבוקים, האם הם קלים לאחיזה עבורכם? האם הפתיחה שלהם פשוטה ומהירה? 
  • המותג – בכל הקשור לתינוק שלנו, אנחנו לרגע לא רוצים להמר. בדיוק בגלל זה, חשוב לרכוש מוצרי תינוקות רק ממותגים מוכרים, מנוסים ומקצועיים. כאלה שזוכים להמלצות ולדירוגים גבוהים מהורים ברחבי העולם, ושתמיד יספקו לכם את המוצרים האיכותיים ביותר.

מאמ, עדיין מבולבלת?

זה בסדר. כדי להיות בטוחה שהתינוק שלך נהנה מהמוצרים הטובים ביותר, את מוזמנת להכיר את מוצצי מאמ ואת בקבוקי מאמ. מאמ הוא מותג התינוקות המוביל בעולם, שמגיע עם ניסיון של למעלה מ-40 שנים ונמכר בעשרות מדינות. המותג מתמחה בפיתוח מוצרים לגיל הרך בשיתוף רופאים ואורתודונטים, ונמכר בישראל על ידי המשווק הרשמי באמצעות אתר chozen. את מוזמנת לגלוש ולהכיר מקרוב!


Deprecated: str_contains(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home1/nigeriannma/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 2657

Leave a Comment