Posted on: פברואר 22, 2024 Posted by: admin Comments: 0

רוצים להישאר פעילים ולשמור על עצמאות אבל מרגישים שאתם זקוקים לרשת ביטחון להמשיך לעשות זאת? דיור מוגן יכול להיות הפתרון שחיפשתם. אלה הדרכים באמצעותן הוא יעזור לכם בהשגת המטרה

בני הגיל השלישי של היום הם לחלוטין לא הסבא והסבתא שזכורים לנו מילדותנו. מדובר באנשים פעילים, צעירים ברוחם, מלאי מרץ וכאלה שרוצים להמשיך ליהנות מהחיים. דיור מוגן הפך לפתרון מרכזי במציאות החדשה שנוצרה, מאחר שהוא מספק את המענה הכולל הנדרש לבני ובנות גיל הזהב – שמירה על עצמאות מקסימלית, על ידי מתן תמיכה וסיוע יומיומיים במקומות הנדרשים. איפה זה בא לידי ביטוי?

החיים בדיור מוגן

דירות מותאמות – הדירות בבתי דיור מוגן מעוצבות בצורה שלוקחת בחשבון את צורכי הדיירים המבוגרים, כך שמי שרוצה להתגורר לבד אבל ליהנות מתנאי מחייה אופטימליים יכול לעשות זאת. הדירות כוללות בדרך כלל מקלחת בטיחותית שקל להיכנס ולצאת ממנה, מטבח שמעוצב בצורה נגישה וכפתור מצוקה, לצד מעלית שמגיעה עד לקומה. ולכן מי שממעטים לצאת מביתם רק מטעמי מוגבלות פיזית קלה, יכולים לזכות בתנאים שיחזירו להם את החיוך.

שמירה על פעילות גופנית – כאשר היציאה מהבית הופכת למאתגרת יותר ולא תמיד קיימים חוגים קרובים, קל להבין כיצד רבים מבני גיל הזהב הופכים לפחות ופחות פעילים פיזית. שמירה על פעילות היא קריטית בגיל הזה, שכן היא עוזרת לשמר טווחי תנועה ותורמת גם בהיבטי מצב הרוח. דיירי דיור מוגן יכולים ליהנות משלל חוגים שמותאמים לגילם, ממכשירי כושר ולעתים אף מבריכה, בלי לצאת מהבית. כך שיש להם מוטיבציה להישאר פעילים והם יכולים לשמור על בריאותם.

יצירת קהילה – בדידות היא אויב נוסף של גיל הזהב. קשה ליזום היכרויות חדשות בגיל השלישי, ומי שרוצה לצאת לבתי קפה, לשבת לשיחה או ליהנות מהופעה עם חברים, מתקשה להוציא את התוכניות הללו לפועל. בתי דיור מוגן עוטפים את הדיירים כבר מהרגע הראשון, ומאפשרים להם להשתלב בקהילה גדולה ותוססת. מה שאומר שתוכלו להרחיב באמצעותה את מעגל החברים, וליהנות יחד איתם מכל יום.


Deprecated: str_contains(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home1/nigeriannma/public_html/wp-includes/comment-template.php on line 2656

Leave a Comment